یه عالمه اس ام اس عاشقانه بسیار زیبا تیر ماه ۸۹
نوشته شده توسط : سفيرى از كلمات

اس ام اس
عاشقانه sms-jok.royablog.ir


به خدا خسته از آن زخم زبانت شده ام
بی خیال تو و ابروی کمانت شده ام
اشکم از دیده فرو ریخت و رسوایم کرد
حرف آخر...تو کجایی؟نگرانت شده ام

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


روي ماه دستمال نمدار مي کشم
نوک قاشق، آسمونو مي چشم
مي پاشم ستاره ها رو سر رات
که بياي قدم بذاري رو چشم
يه حساب تازه اي باز مي کنم
شکل ماهتو پس انداز مي کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شیرین تر از عسل هم میتوان آفرید اما به شرط آنکه من آن زنبور سرباز دل باخته باشم

و تو آن تنها گلی که نصیب من شده است . . .

 ما دو تن مغرور هر دو از هم دور

 وای در من تاب دوری نیست

 ای خیالت خاطر من را نوازشبار

بیش از این در من صبوری نیست

 

ای همه آرامشم از تو پریشانت نبینم
چون شب خاکستری سر در گریبانت نبینم
ای تو در چشمان من یک پنجره لبخند شادی
همچو ابر سوگوار این گونه گریانت نبینم


 
شب عبور شما را شهاب لازم نيست
که با حضور شما آفتاب لازم نيست
ز بس که گريه نکردم غرور بغض شکست
براي غسل دل مرده آب لازم نيست

 

گريه کردم گريه هم اين‌بار آرامم نکرد

هرچه کردم... هرچه... آه! انگار آرامم نکرد

خواستم ديگر فراموشت کنم، اما نشد

خواستم، اما نشد، اين کار آرامم نکرد

 

باز من تنهایم.باز من غمگینم.باز من سرگردان.

از خود می پرسم ، به که باید دل بست؟

به کجا باید رفت ؟ به که باید پیوست؟!

گریه ام میگیرد

 

وقتی دوست داشتن تو سرنوشت من است
پس من هم دوستت خواهم داشت
حتی اگر هزار بار به دنیا بیایم هزار بار مرا از خود برانی

 

من صبورم اما . . .

به خدا دست خودم نيست اگر می رنجم

يا اگر شادی زيبای تو را به غم غربت چشمان خودم می بندم

آه . . . اين بغض گران صبر نمی داند چيست !!!! . 


 نگو که عاشق منی
 
 دروغ در میان چشم های تو داد می زند نبض تو برای من نمی تپد یک گل میان باغچه

 بهانه ای برای رویش بهار نیست

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس تیر ماه ، sms-jok.ir

سخت است که دور از رخ دلدار بمیرم / از حسرت گل در صف گلزار بمیرم

درد است مرا ، کز غم هجران تو دلبر / باشی تو طبیب و من بیمار بمیرم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس تیر ماه ، sms-jok.ir

گلهای بهشت سایبانت / یک دسته ستاره ارمغانت

یک باغ از گلهای نرگس / تقدیم وجود مهربانت  . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس تیر ماه ، sms-jok.ir

تو کی هستی که همه فکر و خیالم شده تو /  تو شدی زندگی من ، همه یادم شده تو

یاد تو در خاطراتم وقتی پیدا می شود / می رود دنیا ز یادم چون که یادم شده تو . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس تیر ماه ، sms-jok.ir

دستم از دستت جداست / این تمام ماجراست

دلخوشم شاید بیایی / فردا هم روز خداست . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس تیر ماه ، sms-jok.ir

خوب رویان جهان رحم ندارد دلشان / باید از جان بگذرد هرکه شود عاشقشان

روز اول که سرشتند ز خاکی گلشان / سنگی اندر گلشان بود ،  همان شد دلشان . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس تیر ماه ، sms-jok.ir

قاصدک شعر مرا از بر کن  برو آن گوشه ی باغ  سمت آن نرگس مست

و بخوان در گوشش و بگو باور کن ، یک نفر یاد تو را دمی از دل نبرد . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس تیر ماه ، sms-jok.ir

یادت باشه زیر گنبد کبود / تو بودی و من و کلی آدمای حسود

تقصیر همون حسوداست که حالا / هستی ما شده یکی بود یکی نبود . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس تیر ماه ، sms-jok.ir

تا نرفتی به سفر ، همسفری پیدا کن / تا نبستی ز جهان دیده ، بری پیدا کن

به مثل هست بشر صید و جهانش چو قفس / بهر پرواز ، بر و بال و پری پیدا کن . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس تیر ماه ، sms-jok.ir

 

بی شک آسمان خدا با این همه ستاره یک تیم برنده است . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس تیر ماه ، sms-jok.ir

ببندم شال و میپوشم قدک را  / بنازم گردش چرخ و فلک را

بگردم آب دریا ها سراسر / بشویم هر دو دست بی نمک را . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس تیر ماه ، sms-jok.ir

در ماه مهر بادهای پاییزی بی مهری را با برگ درختان آغاز میکنند . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس تیر ماه ، sms-jok.ir

آن قدر عشق تو دارم که اگر آه کشم / ز لبم بوی کباب جگرم میآید !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس تیر ماه ، sms-jok.ir

من یک نامه عاشقانه ام ، بازم کن / محتاج کمی نوازشم ، یارم باش

هر قدر که سکه ای سیاهم ای دوست / در قلک سینه ات پس اندازم کن . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس تیر ماه ، sms-jok.ir

شیرین تر از عسل هم میتوان آفرید اما به شرط آنکه من آن زنبور سرباز دل باخته باشم

و تو آن تنها گلی که نصیب من شده است . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس تیر ماه ، sms-jok.ir

 

دل به صدایی که مگر در تو رسد / ناله ها کرد در این کوه که فرهاد نکرد . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس تیر ماه ، sms-jok.ir

من آن ابرم که میخواهد ببارد / دل تنگم هوتی گریه دارد

دل تنگم غریب این در و دشت / نمیداند کجا سر میگذارد . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس تیر ماه ، sms-jok.ir

شاید آن روز که رفتم یاد تنهایی کنی / من همان تنهایی ام ، یادت نره یادم کنی . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس تیر ماه ، sms-jok.ir

مژه بر هم مزن ای دوست که بادم ببرد / چون سبک تر شده ام ، از پر کاهی ز غمت . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس تیر ماه ، sms-jok.ir

گر ز جهان بگذرم از تو نخواهم گذشت / سر رود از پیکرم از تو نخواهم گذشت

مردمک چشم من نقش تو بر خود گرفت / ور همه جا بنگرم از تو نخواهم گذشت . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس تیر sms عاشقانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 379

|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 28 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: